Gildia Pretorian

Perfect World MY Serwer Utopia

Ogłoszenie

Tutaj możesz wpisać treść ogłoszenia.

#1 2010-12-12 07:05:40

 UryDziadJeden^^

Zbanowany

4978702
Zarejestrowany: 2010-12-11
Posty: 23

BH roomy 1-60

Room 1: W tym miejscu zaczynacie BH.
-Safe zone
-Wymiana mission emblem na fatal demonic cube. Możliwe raz dziennie.
-Kiedy opuszczacie BH wszystkie itemy z nim związane (karty, kostki etc.) znikną z inv.


Room 2: Digging of treasure boxes
-Safe zone
-Wykop 5 skrzynek
-Weź questa od NPC i zacznij kopać.
-Poziom trudności: banalny


Room 3: Slaughtering Ground
-Safe zone
-Zabij 5 mobów
-Weź questa od NPC i zacznij zabijać.
-Moby atakuje fizycznie, jeśli jesteś blisko, a magicznie, jeśli atakujesz z dystansu
-Poziom trudności: normalny


Room 4: Killing the Moles
-Safe Zone
-Zabij 10 mobów
-Weź questa od NPC i zacznij zabijać.
-Wszystkie moby mają [?] level, ale są na hita dla każdego lvl.
-Niski spawn rate.
-Poziom trudności: banalny


Room 5: Counting the Apples
-Safe zone
-Policz jabłka (te kulki w powietrzu) i odpowiedz na pytanie.
-Najlepiej stanąć w rogu i nacisnąć alt+h
-Poziom trudności: raczej proste, chociaż kulki latają dość szybko i łatwo jakiejś nie zauważyć.


Room 6: Open sesame
-Safe zone
-Pierwszy pokój bez NPC: zobaczysz tylko moba, który bije bardzo słabo (ma jednak sporo hp i def).
-Nie działają skille obronne (Bramble Array itp.).
-Kiedy mob padnie, pogadaj z NPC.
-Im więcej graczy, tym łatwiej przejść
-Poziom trudności: raczej łatwy. Jednak poniżej 60 lvl nie polecam bić solo. Lepiej poczekać, aż ktoś jeszcze trafi, nie czeka się długo.


Room 7: Listening Room:
-Safe zone
-Trzeba przejść dwa rzędy mobów.
-Są dwa rodzaje mobów: agresywne i nie.
-Agresywne będą wydawać dźwięk, te nieagresywne, nie.
-Jeśli usłyszysz dźwięk w momencie, kiedy będziesz przechodzić, zmień trasę, aby uniknąć śmierci. 
-WF może użyć peta, żeby sprawdzić, która trasa jest bezpieczna.
-Przechodząc pokój wyłączcie background music (bgm) i zwiększcie na max głośność efektów dźwiękowych, będzie lepiej słychać agresywne moby.
-Ten pokój bardzo łatwo jest przejść korzystając z buga(?). Trzeba wziąć questa, wrócić się w miejsce, do którego Cię teleportowało i przejść obok mobów przy samej ścianie.
-NPC, który daje questa nie wymienia mirage na vouchery, więc miejcie przy sobie wystarczająco dużo voucherów.
-Poziom trudności: banalne

Room 8: Kind or Evil
-Safe zone
-Wykop 10 skrzynek
-Musisz zapłacić 100k żeby dostać questa.
-Po skończeniu misji dostaniecie pudełeczko, z którego po otwarciu może wypaść karta warta 1kk albo 1 gold. Szanse na 1kk są w okolicach 10%.


Room 9: Stay alive for 100sec
-Safe zone
-Gra wytrzymałości
-Jeśli przetrwacie w pokoju 100 sec zostanicie teleportowani do kończącego NPC.
-Po środku będzie kulka, która będzie zadawać obrażenia. Ma statusy: “ignore injury” i “ignore defense”, więc bramble array itp. również się tutaj nie przydadzą.
-MG/EP może się leczyć, coby przetrwać.
-Jest patent na przejście tego pokoju. Poczekajcie, aż ktoś teleportuje się od startowego NPC i odczekajcie około 70 sekund. Wtedy natychmiast teleportujcie się do pokoju. Od razu biegnijcie w róg i nie ruszajcie się. Kulka ze środka przestaje targetować w momencie, kiedy ktoś się wyteleportuje.
-Poziom trudności: normalny.


VYP3R wrote:

Grając w oknie otwórz managera zadań, pogadaj z NPC i jak tylko się przeteleportujesz, to biegnij w róg. Natychmiast zakończ proces PW. Odpal PW ponownie i użyj force loga. Kulka w środku nie będzie Cię atakować. Módl się tylko, żeby nikt inny w tym czasie nie wszedł do pokoju, bo kulka znów zacznie bić.
Tego patentu nie sprawdzałem jeszcze, jak spróbuję, to potwierdzę albo zaprzeczę.


Room 10: (it’s something like “Explosion room”)
-Safe zone
-Bomba
-Wystarczy pogadać z NPC, żeby dostać kostke.
-Musisz dostać się do pokoi między 17, a 22 w ciągu 10 minut. Jeśli się nie uda, to wybuchasz i wracasz na start.
-Poziom trudności: raczej prosty. O ile nie trafisz na pętle pomiędzy pokojami 12 i 11.



Room 11: Bored
-PK zone
-Prison type
-Weź questa od NPC
-Poczekaj 3 minuty
-Poziom trudności: banalny, o ile nie masz kosa z całym serwerem



Room 12: Fate Diverge
-Safe zone
-Loteria
-Weź questa od NPC
-Zamiast kostki dostaniesz item, który przeniesie Cię albo o 4 pokoje w przód albo o 1 w tył
-Poziom trudności: banalny


Room 13: 6 people working together
-Safe zone
-Albo zbierz 6 osób do pt albo zapłać 3 vouchery.
-Podobno po zebraniu pt trzeba ubić moba. Nie mam pojęcia czy to prawda, nigdy nie zdażyło mi się widzieć tu zbierającego się pt.
-Poziom trudności: banalny, tyle, że kosztuje trochę więcej.



Room 14: I don’t want to leave yet (Rainbow’s note: This is the original name I think.)
-PK zone
-Jeden gracz musi zginąć w pokoju (nieważne czy przez PK czy od moba w środku).
-Kiedy jeden gracz zginie, pojawi się NPC u którego trzeba oddać questa.
-Limit czasu: 20 minut.
-Poziom trudności: bardzo trudny.

Room 15: Mystery Envoy
-Safe zone
-Masz 1 minute na zabicie tak dużej ilości mobów, ile dasz radę. Jeżeli przekroczysz czas (pamiętaj, że musisz oddać questa w czasie tej jednej minuty, a nie tylko ubić moby), to nie dostaniesz nagrody.
-Za każdego ubitego moba dostajesz 1 token.
-Respawn mobów jest dłuższy niż 1 minuta, więc po zabiciu 5 oddaj misje.
-Poziom trudności: pokój przechodzicie zawsze niezależnie od tego, czy dostaniecie tokeny czy nie. Co do samych tokenów: lepiej dostać jednego mniej niż nie dostać w ogóle, więc uważajcie na czas.


Room 16: Unite to defeat the devil
-Safe zone
-Zabij 1 moba albo zapłać 3 vouchery.
-Weź q od NPC
*Mission 1: kill 1 mob (party is allowed)
*Mission 2: pay to leave


Room 17:

-Safe zone
-Wykop 10 skrzynek
-Musisz zapłacić 100k żeby dostać questa.
-Po skończeniu misji dostaniecie pudełeczko, z którego po otwarciu może wypaść karta warta 1kk albo 1 gold. Szanse na 1kk są w okolicach 10%.


Room 18: Not strong enough
-Safe zone
-Żeby przejść dalej potrzebujesz 10 streangth card.
-Trzeba kupić karte od ludzi w pokoju albo sprzedać swoje. Zależnie od konkurencji cena kart to między 60, a 80k. W skupie 30-40k.
-Poziom trudności: prosty


Room 19: Happy Robber
-Safe zone
-Dostajesz 5 dice voucherów i idziesz dalej.
-Wystarczy pogadać z NPC


Room 20: Fate Diverge
-Safe zone
-Loteria
-Weź questa od NPC
-Zamiast kostki dostaniesz item, który przeniesie Cię albo o 5 pokoi w przód albo o 2 w tył
-Poziom trudności: banalny

Room 21: Monster hunter
-Safe zone
-Masz 2 minuty, żeby zabić 2 moby.
-Moby są trudne do zabicia (nie dla WF) i leczą się jednocześnie bijąc Ciebie.
-Jeśli nie dasz rady, poproś kogoś o pomoc.
-Poziom trudności: dla WF banalne. Inne klasy: trochę trudniej, ale bez tragedii.


Room 22:
-Safe zone
-Masz 1 minute na zabicie tak dużej ilości mobów, ile dasz radę. Jeżeli przekroczysz czas (pamiętaj, że musisz oddać questa w czasie tej jednej minuty, a nie tylko ubić moby), to nie dostaniesz nagrody.
-Za każdego ubitego moba dostajesz 1 token.
-Respawn mobów jest dłuższy niż 1 minuta, więc po zabiciu 5 oddaj misje.
-Poziom trudności: pokój przechodzicie zawsze niezależnie od tego, czy dostaniecie tokeny czy nie. Co do samych tokenów: lepiej dostać jednego mniej niż nie dostać w ogóle, więc uważajcie na czas.

Room 23: Hard to differentiate between the real and the fake
-PK zone
-Pogadaj z NPC, przeteleportuje Cię do pokoju z dużą ilością mobów i kolejnym NPC
-Pogadaj z NPC. Zabij 1 moba. Niektóre są trudniejsze do zabicia, inne łatwiejsze. Nie ma sposobu na wyczajenie który jest łatwy, a który trudny.

Room 24: trickster box
-Safe zone
-Trzeba wykopać określoną ilość skrzynek.
-Kiedy skończysz będziesz musieć wybrać ile skrzynek ma wykopać następny gracz.


Room 25: Dragon Squad Formation
-PK zone
-Trzeba przejść przez pole minowe.
-Wystarczy zatrzymywać się w kwadratach pomiędzy kołami, na których są miny.


Room 26: Controlling life and death
-PK zone
-Weź questa i wykop 5 skrzynek.
-Jest mob, który ma Cię na hita, ale chodzi bardzo wolno. Trzeba go zagrować, odciągnąć w róg, a potem biec do środka i kopać skrzynki.
-Poziom trudności: prosty.


Room 27: Real listening room
-Safe zone
-Trzeba przejść dwa rzędy mobów.
-Są dwa rodzaje mobów: agresywne i nie.
-Agresywne będą wydawać dźwięk, te nieagresywne, nie.
-Jeśli usłyszysz dźwięk w momencie, kiedy będziesz przechodzić, zmień trasę, aby uniknąć śmierci.  -WF może użyć peta, żeby sprawdzić, która trasa jest bezpieczna.
-Przechodząc pokój wyłączcie background music (bgm) i zwiększcie na max głośność efektów dźwiękowych, będzie lepiej słychać agresywne moby.
-Poziom trudności: trudne. Dla WF, bez większych problemów.


Room 28: Real counting the apples
-Safe zone
-Trzeba policzyć kulki

Jest algorytm, ale tylko w przypadku białych i niebieskich kulek:

Dla niebieskich kulek:
1. Jeśli dostaniesz opcje: 13, 14 or 15, odpowiedź to: 14.
2. Jeśli dostaniesz opcje:  14, 13 or 12, odpowiedź to: 12.
3. Jeśli dostaniesz opcje:  11, 10 or 12, odpowiedź to: 12.
4. Jeśli dostaniesz opcje:  09, 14 or 12, odpowiedź to: 12.
5. Jeśli dostaniesz opcje:  08, 12 or 11, odpowiedź to: 11.
6. Jeśli dostaniesz opcje:  09, 10 or 11, odpowiedź to: 11.


Dla białych kulek:
1. Jeśli dostaniesz opcje: 10, 09 or 11. odpowiedź to: 11.
2. Jeśli dostaniesz opcje: 10, 08 or 11, odpowiedź to: 10.
3. Jeśli dostaniesz opcje: 10, 08 or 09, odpowiedź to: 10.
4. Jeśli dostaniesz opcje:11, 10 or 09, odpowiedź to: 11.

Room 29: Real slaughtering ground
-Safe zone
-Zabij 5 mobów
-Weź questa od NPC i zacznij zabijać.
-Moby atakuje fizycznie, jeśli jesteś blisko, a magicznie, jeśli atakujesz z dystansu
-Poziom trudności: normalny

Room 30: Stay alive for 100sec if you’re a man
-PK zone
-Gra wytrzymałości
-Jeśli przetrwacie w pokoju 100 sec zostanicie teleportowani do kończącego NPC.
-Po środku będzie kulka, która będzie zadawać obrażenia. Ma statusy: “ignore injury” i “ignore defense”, więc bramble array itp. również się tutaj nie przydadzą.
-MG/EP może się leczyć, coby przetrwać.
-Jest patent na przejście tego pokoju. Poczekajcie, aż ktoś teleportuje się od startowego NPC i odczekajcie około 70 sekund. Wtedy natychmiast teleportujcie się do pokoju. Od razu biegnijcie w róg i nie ruszajcie się. Kulka ze środka przestaje targetować w momencie, kiedy ktoś się wyteleportuje.
-Poziom trudności: trudny

Room 31:
-Safe zone
-Masz 1 minute na zabicie tak dużej ilości mobów, ile dasz radę. Jeżeli przekroczysz czas (pamiętaj, że musisz oddać questa w czasie tej jednej minuty, a nie tylko ubić moby), to nie dostaniesz nagrody.
-Za każdego ubitego moba dostajesz 1 token.
-Respawn mobów jest dłuższy niż 1 minuta, więc po zabiciu 5 oddaj misje.
-Poziom trudności: pokój przechodzicie zawsze niezależnie od tego, czy dostaniecie tokeny czy nie. Co do samych tokenów: lepiej dostać jednego mniej niż nie dostać w ogóle, więc uważajcie na czas.

Room 32: Even more bored
-PK zone
-Weź questa i poczekaj 5 minut.

Room 33: Info on monster hunter
-PK zone
-Masz 2 minuty, żeby zabić 2 moby.
-Moby są trudne do zabicia (nie dla WF) i leczą się jednocześnie bijąc Ciebie.
-Jeśli nie dasz rady, poproś kogoś o pomoc.
-Poziom trudności: dla WF banalne. Inne klasy: trochę trudniej, ale bez tragedii.


Room 34: Actually I don’t want to leave yet
-PK zone
-Jeden gracz musi zginąć w pokoju (nieważne czy przez PK czy od moba w środku).
-Kiedy jeden gracz zginie, pojawi się NPC u którego trzeba oddać questa.
-Limit czasu: 20 minut.
-Poziom trudności: bardzo trudny.



Room 35: Fate Diverge
-Safe zone
-Loteria
-Weź questa od NPC
-Zamiast kostki dostaniesz item, który przeniesie Cię albo o 6 pokoi w przód albo o 3 w tył
-Poziom trudności: banalny


Room 36: Dig till you cry
-PK zone
-Wykop 10 skrzynek

Room 37: Very very lucky
-Safe zone
-Zapłać 200k, żeby przejść. Dostaniesz item, z którego może wypaść:
~Dice Voucher - 10 (20%)
~Daemonic Cube Good Card (5%) (warte 1kk)
~Daemonic Cube Fortune Card (1%) (warte 5kk)
~Daemonic Omnipotent Card - 2 (14%)
~Mirage stone - 3 (60%)

Room 38: BT version Dragon Squad Formation
-PK zone
-Zaawansowana wersja pokoju nr 25. Różnią się tym, że biegają moby, które mają każdego na hita.
-Najlepiej poczekać, aż moby zaczną iść w kierunku środka, a potem ruszyć wzdłuż ściany. Jednak przejście tego graniczy z cudem.

Room 39: You reap what you sowed
-Safe zone
-Trzeba wykopać określoną ilość skrzynek.
-Kiedy skończysz będziesz musieć wybrać ile skrzynek ma wykopać następny gracz.

Room 40: Good or Bad
-Safe zone
-Wykop 20 skrzynek.
-Dostaniesz item, z którego może wypaść 5kk albo 1 gold.

Room 41: 3 unite as 1
-Safe zone
-Trzeba zebrać 3 osoby w pt albo zapłacić 10 voucherów.


Room 42:
-Safe zone
-Masz 1 minute na zabicie tak dużej ilości mobów, ile dasz radę. Jeżeli przekroczysz czas (pamiętaj, że musisz oddać questa w czasie tej jednej minuty, a nie tylko ubić moby), to nie dostaniesz nagrody.
-Za każdego ubitego moba dostajesz 1 token.
-Respawn mobów jest dłuższy niż 1 minuta, więc po zabiciu 5 oddaj misje.
-Poziom trudności: pokój przechodzicie zawsze niezależnie od tego, czy dostaniecie tokeny czy nie. Co do samych tokenów: lepiej dostać jednego mniej niż nie dostać w ogóle, więc uważajcie na czas.


Room 43: Unite to defeat the devil
-PK zone
-Zabij 1 moba albo zapłać 10 voucherów.
-Mob jest bardzo mocny. Solo jest w stanie go wziąć raczej tylko high lvl WF i to z herciem. Dlatego lepiej poczekać na więcej osób
-Nie zapomnijcie wziąć questa i party.

Room 44: Bomb again
-PK zone
-W ciągu 10 minut trzeba dostać się do pokoju 50. Jeśli nie zdążysz, to wracasz do początku.


Room 45: Open sesame
-PK zone
-Zobaczysz moba, który bije bardzo słabo (ma jednak sporo hp i def).
-Nie działają skille obronne (Bramble Array itp.).
-Kiedy mob padnie, pogadaj z NPC.
-Im więcej graczy, tym łatwiej przejść
-Poziom trudności: dość trudny. Nie polecam bicia solo.

Room 46: Still not strong enough
-Safe zone
-Żeby przejść dalej potrzebujesz 10 overlord card.
-Trzeba kupić karte od ludzi w pokoju albo sprzedać swoje. Zależnie od konkurencji cena kart to między 150, a 300k. W skupie 100-200k.
-Poziom trudności: prosty


Room 47: Survive for 100sec if you’re a man (rainbow’s notes: Geez, in the Chinese version, it’s “survive for hundred seconds if you're a hunk”. Erm.. what if I’m a girl? ~_~)
-PK zone
-Gra wytrzymałości
-Jeśli przetrwacie w pokoju 100 sec zostanicie teleportowani do kończącego NPC.
-Po środku będzie kulka, która będzie zadawać obrażenia. Ma statusy: “ignore injury” i “ignore defense”, więc bramble array itp. również się tutaj nie przydadzą.
-MG/EP może się leczyć, coby przetrwać.
-Jest patent na przejście tego pokoju. Poczekajcie, aż ktoś teleportuje się od startowego NPC i odczekajcie około 70 sekund. Wtedy natychmiast teleportujcie się do pokoju. Od razu biegnijcie w róg i nie ruszajcie się. Kulka ze środka przestaje targetować w momencie, kiedy ktoś się wyteleportuje.
-Poziom trudności: niesamowicie trudny

Room 48: Dig till you cry
-PK zone
-Wykop 15 skrzynek
-Poziom trudności: banalny


Room 49: Snatch the prize
-Safe zone
-Zabij tyle mobów, ile dasz radę w 2 minut.
-Każdy mob = 5k EXP i 1k SP
-Nie bądź zachłanny, gdyż, jeśli nie wyrobisz się w 2 minuty, to wracasz do pokoju 1.
-Poziom trudności: banalny. Można używać aoe.


Final destination of fate
-Safe zone
-Pokój końcowy
-Odbierz nagrodę i wróć do punktu startowego.

Pokój 51
Są 2 częsci tego pokoju.
W pierwszej części płacimy 150k i zabijamy 6 mobów w 5 minut.
W drugiej części również mamy 5 minut na wykonanie zadania. Kiedy dostaniesz się do środka zobaczysz szachownice (5x5) z różnymi kolorami. Pomiędzy polami szachownicy zobaczysz filary. Wybieraj na nich kolor inny niż na sąsiednich. (Z tego co rozumiem nie mogą sąsiadować ze sobą 2 takie same kolory, ale nie jestem pewien).


Pokój 52
Zabij bossa w 12 minut. Możesz poddać misję (give up) ale nie dostaniesz nagrody. Pamiętaj, ze poziom ataku bossa wzrasta z każdym poziomem. Proszę być ostrożnym. Za każdego bossa możesz dostać 1 kartę bonusową.

Pokój 53
Ten pokój ma 3 moby i jeden z nich to boss z misji, który atakuje automatycznie. Nie próbuj atakować ich ponieważ są zbyt silni. Zluruj je do kuli, która je zabije. Możesz później musieć wykopać skrzynkę. Są tam 2, ale da się kopać tylko jedną.

Pokój 54
W tym pokoju musisz zapłacić 100k żeby przejść dalej. Możesz wylosować jakąś nagrodę (ale nie sprecyzowane w co..)
Eustachy: "w pokoju 54 nagroda jest " Daemonic Cube Lottery Coin" img/smilies/wink"

Pokój 55
W tym pokoju dostajesz voucher od jednego NPC i po rozmowie z drugim NPC dostajesz losową nagrodę.

Pokój 56
12 dziur
Pokoj aby dostać misję i oddać misję: 448,659 ---- A
Inne pokoje:
448,639-----B, 1st row 1st hole to C, 1st row 3rd hole to D, 2nd row 1st hole to E, 2nd row 3rd hole to A
438,659-----C, 1st row 1st hole to E, 1st row 2nd hole to D, Other no use.
438,649-----D, 1st row 1st hole to C, 1st row 3rd hole to E, other no use
438,639-----E, 1st row 1st hole to C, 1st row 2nd hole to D, 2nd row 2nd hole to B
(row - wiersz, hole - dziura;  <- nie chce mi sie przepisywać  )

Pokój A jest po to żeby wziąć i oddać misję. Po wzięciu misji z pokoju A musisz pomóc NPC to znaleźć jego brata w jednym z pięciu pozostałych pokoi. Jak go znajdziesz, to wróc do brata. Trudność polega na tym, że mamy 12 teleportów, z których można skorzystać.
Jeżeli nie możesz znaleźć brata nie wracaj do pokoju A, bo Cię przeteleportuje do Pokoju 1.

Pokój 57
Taki sam ja wyścigi konne. Masz różne kolory kulek z różnymi efektami kiedy je dotkniesz. Musisz odnaleźć wskazanego NPC aby zdobyć/oddać misję. Masz na to 5 minut. W pokoju masz 4 NPC
czerwony kolor = odejmuje hp
żółty kolor = stun
zielony kolor = spowolnienie

Pokój 58
W tym pokoju dostaniesz "fate - gold medal". Potrzebne Ci są dwie... Drugą ma inny gracz. Oznacza to PK
Można wykupić się za 10 "Universal Card", bez potrzeby PK.

Pokój 59
600k kosztuje przejście do pokoju 60, lub 200k do innego pokoju.

Pokój 60
Po prostu oddajesz misję.


http://img89.imageshack.us/img89/5618/fallenangelm.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl